Wednesday, August 25, 2010

Sesi Try Barang Baru

Me & hubby jalan kat Tesco... one of the shopping list to buy was .. susu pekat. I know it is not healthy, loaded with sugar and all.... but what's a teh ais wivout susu pekat, kan? So, ini item mmg stock up dlm kabinet. So, baru2 ni, terjumpa this eXtra tongkat ALi+Ginseng punya version. Try la, since it was cheaper than normal susu pokat. Ini we made wiv kopi la kan... but the taste of ginseng upset the whole experience la. Wasn't giving me the kick, rather felt like giving meself a kick for buying it.

3 comments:

Bitter Sweet said...

babe, mmg susu ni murah sket pada yg lain kan, aku hari tu igt nak rembat, tp aku tanya salesgirl situ samada susu ni ada rasa tongkat ali ker? org tu jawap ada..teruih aku tak amik..

so maksud ko 'upset' tu camne? yucks ke?

Lin Elier said...

Ha ah, dah la tin tu ada siap ring pembuka siap2, tak yah guna can opener nak bukak... then ada pnutup plastik plak tu... macamana aku tak tergoda nak beli....

Tak terasa pon tongkat ali tu... bcoz the ginseng punya rasa tu terlalu kuat sgt. Jadi rasa minum kopi tu jadi tak sedap. Too much... aku sbenaqnya peminat kopi tongkat ali, kacip patimah ni.... but ini punya penangan terlalu keras for me. Laki aku pon tak suka.

Bitter Sweet said...

huhuhu~ nasib aku tak beli kan